معرفی بازی

ما در این سایت هزاران بازی پر طرفدار را ارائه می دهیم

معرفی بازی

ما در این سایت هزاران بازی پر طرفدار را ارائه می دهیم

بازی gta 5.5
ناشر : ROKSTAR
تاریخ انتشار : 26 اکتبر 2004
پلتفرم ها : PC ,ps2,xbox
داستان بازی : داستان بازی از جایی شروع می شود که sweet johnson برادر شخصیت اصلی بازی carl johnson ملقب به cj با وی تماس می گیرد ویه خبر کشته شدن مادرشان را می دهد و این امر سبب می شود نت cj به زادگاهش یعنی groove street برگردد تا انتقام خون کشته شدن مادرش را پس بگیرد ...................

بایگانی

راهنمای بخشهایی از بازی بتمن آرخام سیتی

king of war man Alirezaee | جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۵۳ ق.ظ

سلام دوستان امروز می خوام در مورد یه چیز مهم بخث کنم که خودم واقعا توش گیر کردم و تو هر سایتی گشتم رُک جواب نداده بودن بخشی از بازی بتمن آرخام سیتی که باید دختری که گروگان گرفته شده رو با بترنگ نجاتش بدی من خودم حدود یه ماه تو این قسمت بازی گیر کرده بودم و تو هر سایتی می گشتم چیزی نمی فهمیدم .

مشکل از کیفیت بازی شماس در بخش اول بازی یک صفحه ی کوچیک باز میشه که نشون میده می خوای بازی کنی بیای بیرون یا کارای دیگه که ما فقط با تنظیماتش کار داریم در تنظیمات برید یه بخش داره که کیفیت بازی رو مشخص کرده و دو تا عدد هستن که در هم ضرب شدن که شما می تونید اون رو کم یا زیاد کنین اون رو کم کم کنید و بازی را اجرا کنین 

این مشکل حل میشه wink

یه مشکل دیگه خودم واقعا توش موندم این بود که پنگون چند گروگان که پلیس هم هستند هم گرفته است.وضیفه شما این است که گروگان ها را نجات بدین تا یه جای بازی کار شما مشخص است اما به یه جای بازی می رسید که باید گروگان هایی که در پایین پنگوئن زانو زده اند را نجات دهید که نیاز به یه اصلحه خوب و کار آمد دارید که یک قطعه آن اصلحه در لباس مستر فریز است شما برای این کار باید شیشه‌ای که لباس در آن ایت را بشکانید که به سادگی نمیشکنه و باید به یکی از اتاق ها برید که در آن آن یک مرد زره بوش ایستاده است و شما نمی توانید به آن ها حمله کنید.پس باید کامپیوتری که در کنارتان است است را هک کنید پس از هک کار آن ها را بسازید. سپس در و باز کرده و به داخل بروید که مستر فریز در یک ظرف شیشه ای زندانی شده است.در کنار آن یک دیوار است که منفجر می شود آن رو منفحر کنین و مواظب باشد چون به مهز منفجر شدم باید با یک غول بجنگید آن را شکست دهید و به پشت مکانی که مستر فریز زندانی شده است بروید در را هک کرده و به فیلم دقت کنید صبر کنید تا فیلم تمام شد.حال شما به جای قبلی برگشته و اصلحه رو درست کنین و به پنگوئن حمله کنید صلاح او را خنسا کرده و به او حمله کنید و جان پلی ها را نجات دهید .

دوستان هر سوالی درمورد بازی بتمن آرخام سیتی دارید بپرسید heart

  • king of war man Alirezaee

راهنمای بخشی از بتمن

نظرات  (۱)

  • امیر ۰۰۹۸
  • سلام من میخواستم بدونم که چطور باید بعد از جنگیدن با جوکر و وقتی که شکست میخوری و میروی مرحله بعد باید از آن دری که باید هک کرد رد شد آخه م۹ن چون هر کاری میکنم نمیشه آن در را هک کرد مشکل از کجاست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی